Tweede OMI² inspiratie sessie

Begin juni werd de tweede (van drie) OMI2 inspiratie sessie gehouden. Het idee achter deze sessies is ‘door en voor leden’ – leden bieden elkaar inspiratie door telkens een eye-opener te presenteren – dat kan zijn een trend, een bijzondere use case, terugblik op een succesvolle lancering, usability ervaring, business case, strategie highlight, enz.

Net als de eerste keer (in maart bij Lost Boys) waren er 6 sprekers. Dit keer hadden sprekers van Lost Boys, Sharewire, MoMac, ANWB, Buongiorno Digital en Biggerworks ieder 10-15 minuten tijd om de ca. 25 toehoorders te inspireren.

Als sfeerbeeld vindt u hier een kort video interview met Marco van der Lingen, manager online bij de ANWB, over hun ‘connected world strategie’ die handelt over hoe de fysieke wereld van de ANWB met hun on-line wereld verbonden zou kunnen worden.

OMI interview met Marco van der Lingen from OMI² on Vimeo.

Andere presentaties waren van Emmelien Kneppers van Lost Boys over waar je bij strategie ontwikkeling voor mobiel de focus op zou kunnen leggen, Joost Ligtvoet van Biggerworks over een succesvolle campagne van KFC met mobiele coupons, Hans Bosch over kansen van “in-car telematics”,  Laurens Rutten van Momac over gaming portals op mobiel internet en Taaf von Brucken Fock van Buongiorno Digital over het snel ontwikkelen van een WK voetbal poule op de iPhone.


Laat een bericht achter